PENGALAMAN BEKERJA DI SYARIKAT MKH BERHAD...

Selepas habis matrikulasi,semua lpsan matrikulasi ada masa 4 bulan sementara menunggu keputusan kemasukan ke universiti..Jadi,saya memanfaatkan masa cuti ni dgn cari kerja kosong...
Alhamdulilah,setelah menghadiri temuduga,saya telah ditawarkan bekerja sebagai kerani di bahagian pemasaran di Syarikat MKH Berhad..Syarikat ini merupakan syarikat yang menjalankan pembangunan projek perumahan...

Ni lah pejabat tempat saya bekerja...

Ruang saya menjalankan kerja saya..

Hehe...Tgh siapkan kerja dgn penuh ketekunan..

 Ni lah dia akak2 yg kerja kat sini sbg eksekutif pemasaran & yg menguruskan bhg perumahan..
Diorang sgt sporting..Rindu sgt2 kat diorang..
Banyak sgt mengajar saya dlm bidang pemasaran dan penjualan rumah..

 Mr Khong (General Manager syarikat MKH Berhad)
Baik sgt2..byk beri tunjuk ajar

Pejabat jualan utama bagi projek Sentosa Heights..

Model utk tapak pembinaan perumahan Sentosa Heights..

 Kak Zaitun...Selalu keluar dgn dia buat tugasan di luar..
Contohnya buat flyer distribution ke bank2 yg terdekat..

Mr. Johnny (Marketing Manager)
byk ajar saya ttg mcm mane nak buat pemasaran...
Pejabat Jualan projek Kajang 2..

Bakal Eksekutif Pemasaran..Hehehe...

 Abang Shazni... Person that incharge Kajang 2 project..
Comelkan dia...sporting sgt2..

 Model projek perumahan di Kajang2..

Model utk Semi-D.. Unikkan rekaan dia...harga dianggarkan  RM 1.2 juta..
Ada sape2 yg berminat???Hehe..

 Tapak pembinaan (30% siap)

Rumah contoh bg rumah teres 22' x 75. dari RM 538,XXX jeee...
Jom kte tengok ruang di dalamnya...CANNNNNNTIKKKKKKKKKKK!!!!!

 rUANG tAMU...

bILIK uTAMA...

Rumah contoh bg Semi-D 40' x 80'..Besarkan..
dari RM 888,XXX jeee...
Jom kita tgk ruang di dlm...CANTIKKKKK & MENARIKKKK!!!!

rUANG tAMU...

 rUANG dAPUR...

kAWASAN tAMAN di bahagian luar...

Pengalaman bekerja sangat bermakna..Walaupun dalam kontrak hanya sebagai kerani,namun saya telah diajar oleh senior2 di bahagian pemasaran dlm proses menjual rumah dan berurusan dengan pihak bank... Saya merasakan pengalaman membuat latihan praktikal selama 4 bulan..Pengalaman ini tidak akan dilupakan sampai bila2..Ini akan memberi peluang kpd sy dlm proses mendapatkan pekerjaan kelak..

MKH BERHAD..You are the best...









Comments

Post a Comment

Popular Posts